فروش ویژه توری پلیسه پنجره upvc

فصل تابستان با همه ی جذابیت ها و تعطیلت زیاد و میوه های خوش رنگ و لعابش از داره از راه میرسه ! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم، نمی توانیم از حس کردن جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب های تابستانی دست بکشیم اما باز گذاشتن پنجره ها در ساعات اولیه روز و انتهای شب در تابستان ها مشکلات بسیاری را نیز با خود همراه دارد، یکی از این مشکلات ورود حشرات موذی است که تمام آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را با استرس نیش خوردن همراه می خورد. اما راه کار ساده ای برای حل این معضل وجود دارد، آن هم استفاده از توری برای پنجره هاست! مجتمع تخصصی کسری جهت راحتی و آسایش شما مشتریان گرامی در فصل تابستان، تصمیم گرفته است در نزدیکی این فصل زیبا فروش ویژه توری های پلیسه را شروع کند.

 

[su_highlight background=”#ff9017″]برای مشاهده محصول کلیک کنید[/su_highlight]

توری پلیسه یک طرفه

1,000.000تومان
توری در داخل ریل آزاد است و به طور عرضی باز و بسته می شود ، در طراحی توری های پلیسه مجتمع کسری در دو قسمت از پرز های مویی استفاده می شود. این موضوع باعث عدم عبور حشرات از بالا و پایین تور و همچنین عدم تجمع گرد و خاک و آلودگی ها در این نواحی می گردد.

توری پنجره پلیسه

توری پلیسه یکی از مناسب ترین و بهترین توری برای تمامی پنجره ها، تراس ها، محیط های بزرگ و درب ها می باشد. این مدل از توری قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام باز و بسته شدن مانند آکاردئون عمل می کند. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره نخواهد شد. این توری ها برای استفاده در فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و … می باشد

مراقبت و نگهداری از توری پنجره

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، کاملا توری را با پوششی ضخیم بپوشانید یا از متخصصان بخواهید، توری را باز کرده و بعد از اتمام عملیات دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را در حالت بسته قرار دهید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کنید و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و خود توری جلوگیری کنید.