فیلم تعویض در و پنجره قدیمی با پنجره دوجداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]
[nz_sep]

پنجره تعویض شده آهنی با دوجداره upvc

فواید پنجره upvc

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های نوین دوجداره upvc

واحد تعویض در و پنجره دو جداره Upvc مجتمع کسری از سال 1388 آغاز به کار نموده و با استفاده از یکی از برترین های موجود ماشین آلات مونتاژ در و پنجره Upvc با برند KABAN بیش از 1000 پروژه نوسازی و بازسای و ارائه خدمات به همکاران و فروشندگان از جمله شرکت های بازسازی و شرکت های معماری و دفاتر فروش تجهیزات ساختمانی بیش از 100ها پروژه را در رزومه کاری خود قرار داده است .

برند پروفیل های مصرفی واحد تولیدی :

بوتیا BUTIA ویستابست وینتک ویتانوا می باشند که در صورت سفارشات با پروفیل های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

برند یراق آلات مصرفی :

GU آلمان Roto آلمان Winkuouse آلمان VHS ترکیه Endow ترکیه Geviss ترکیه

شیشه های تولیدی مجتمع کسری از نوع فلوت کارخانجات کاوه و لیا پارس جام قزونی میباشند دستگاه شستشو و تزریق گاز آرگون از دیگر امکانت مجتمع تخصصی در و پنجره کسری می باشد.

تولید انواع توری پلیسه و ثابت بخش دیگر تولیدات این مجتمع می باشد.

برنامه توسعه مجتمع کسری ارتقا ماشین آلات و افزودن ظرفیت تولید و همچنین احداث خط تولید در و پنجره آلومینیوم اختصاصی در سال 1398 و همچنین خدمات خم و لمینت و رنگ در و پنجره خواهد بود. به امید آنگه بتوانیم بهترینمان رو ارائه دهیم. دقت و کیفیت در تولید – تعهد و خوش قولی – تولید طبق سفارش مشتری از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع کسری می باشد. در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد صنفی ماهیانه حدود 1500 پنجره و در upvc می باشد که قابلیت افزایش آنی این ظرفیت را خواهیم داشت. برای سفارش تعویض پنجره های خود با در و پنجره upvc با ما تماس بگیرید   .

changing window 1

مراحل تعویض پنجره آهنی و چوبی با پنجره upvc

یکی از فعالیت های مجتمع تخصصی کسری تعویض در و پنجره های چوبی و آلومینیومی با پنجره های upvc می باشد . تعویض پنجره ها به نسبت زمان زیادی نمی گیرد و برای این امر نیازی به تخلیه کل خانه نیست و تنها 2 تا 4 متر فضا برای این کار کافی است . بدلیل دقیق بودن اندازه های گروه کسری هیچ تغییری در نمای ساختمان ایجاد نمی شود و تیپ پنجره ها و محل قرارگیری آن ها تغیر نمی کند. قبل از تعویض پنجره اقداماتی لازم است که بعضی از آن ها توسط تیم کسری و بعضی توسط مشنریان باید انجام گیرد . یکی از اقدامات جدا کردن پرده ها و ایجاد فاصله ای حدودا 2 متری تا پنجره ها است . این عمل به منظوری جلوگیری از آسیب رسیدن به اساس خانه است . برای مثال در یکی از پروژه های گروه کسری مشتری با استفاده از پلاستیک محفظه ای را برای تیم آماده کرده بود تا خانه از گرد و خاک ، براده آهن و دیگر خطرات در امان باشد . همچنین مسیر رفت و آمد پنجره باید باز باشد تا وسایل خانه آسیب نبیند . بعد از انجام این اقدامات ، تیم کسری پروسه تعویض را شروع می کند .

مراحل تعویض :

 

مرحله اول :

در مرحله اول لنگه ها و باز شو های پنجره از لولا جدا می شوند . سپس تمام ستون های افقی و عمودی داخل پنجره ( ستون ها کتیبه یا ستون وسطی ) برش داده میشوند و تنها فریم آهنی دور تا دور پنجره باقی می ماند .

مرحله دوم :

در این مرحله پنجره upvc تولید شده مخصوص بازسازی را که لبه دار است داخل چهارچوب قرار می دهیم و به فریم پنجره قبلی پیچ می کنیم . در این حالت فریم پنجره قدیمی قابل مشاهده نیست و زیر پنجره upvc قرار دارد .

مرحله سوم :

در مرحله سوم با استفاده از فوم و چسب دور تا دور پنجره را کاملا عایق بندی و آب بندی می کنیم و تمامی درز ها را می پوشانیم . سپس شیشه دوحداره با گاز آرگون را جایگزین می کنیم و زه وار پنجره را قرار می دهیم .

مرحله آخر :

مرحله آخر تعویض با رگلاژ پنجره ها توسط تیم تعویض پنجره کسری همراه است .

فیلم مراحل تولید در و پنجره دو جداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]

تصاویر تعویض در و پنجره دوجداره upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_media_slider][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9549″][nz_media_slide type=”img” src=”9550″][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9551″][/nz_media_slider]

تیم تعویض مجتمع کسری

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_single_image img_link_large=”true” link=”#” img_size=”full” image=”9519″]

خدمات تعویض پنجره در تهران و حومه :

  • تعویض پنجره قدیمی با Upvc در تهران
  • تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در کرج
  • تعویض پنجره قدیمی با upvc شرق تهران
  • تعویض پنجره قدیمی با دو جداره جنوب تهران
  • تعویض پنجره قدیمی با upvc شمال تهران
  • تعویض پنجره قدیمی با دوجداره upvc غرب تهران

خدمات تعویض پنجره دوجداره upvc که دیگران جستجو میکنن :

  • تعویض پنجره آهنی با دوجداره upvc
  • تعویض پنجره آلومینیوم با پنجره دو جداره upvc
  • تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های نوین دوجداره یو پی وی سی
  • تعویض پنجره های فلزی قدیمی با پنجره های دوجداره upvc
  • تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب
  • تعویض پنجره دو جداره بدون تخریب