مقالات, مقالات در و پنجره

چگونه بهترین یراق آلات و پروفیل ها را انتخاب کنیم ؟

بهترین پروفیل پنجره

راهنمای انتخاب پروفیل مصرفی پنجره های upvc

برای انتخاب بهترین پروفیل مصرفی در پنجره ، ما باید در ابتدا به کیفیت و در مرحله بعد به نوع پروفیل توجه نماییم . منظور از کیفیت پروفیل، نوع یو پی وی سی، نحوه تولید و اکسترود آن می‌باشد که البته ما می‌توانیم صرفاً به شهرت خصوصیات تکنیکال و گارانتی کارخانه تولید کننده آن برند تکیه نماییم .

از دیگر خصوصیات پروفیل، می توان به کانال بندی داخلی و یا همان شبکه داخلی پروفیل اشاره کرد، که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است و برای انتخاب بهینه این آیتم، کارشناسان تولید می‌توانند راهنمایی‌های لازم را ارائه نمایند.

برای مثال در مکان‌هایی که آلودگی صوتی بسیار بالاست طبیعتاً ما باید از پروفیلی استفاده کنیم که حداقل دارای 5 کانال داخلی باشد و قابلیت نصب شیشه های سه جداره را دارا باشند.

 

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

موارد مهم در انتخاب یراق آلات پنجره upvc

در انتخاب یراق آلات پنجره دو جداره یو پی وی سی همواره بایستی مدنظر داشت که انتخاب یراقی که مجموعه ای از تمامی کارکردها را دارد الزامی نیست و قطعا این نوع انتخاب، هزینه های ما را بالا خواهد برد. باید با توجه به عملکرد و کارکرد هر لنگه از پنجره، یراق مناسب را بکار گیریم. در این بخش برندها و کارخانه های مختلفی فعال هستند که هر یک به خودی خود، دارای کیفیت و مشخصاتی هستند. ولی اگر بخواهیم یراقی را انتخاب نماییم که پاسخگوی کار ما باشد و دچار مشکل نگردد، می‌توان از یراق های تولید کشور ترکیه و همچنین در کیفیت بالاتر ، از یراق آلات آلمانی بهره برد. یکی از موارد تضمینی تجهیزات یراق زن اتوماتیک می‌باشد که این تجهیزات به ابزار اتوماتیک لیزری اندازه گیری یکپارچه مجهز بوده و سوراخ‌هایی برای یراق ایجاد می‌نماید که در یک ماتریس هستند و بالاترین هماهنگی و کمترین خطا را به ارمغان می آورند. همان‌طور که می دانید یراق پنجره به سبب دارا بودن قطعات متعدد، در تمامی بخش های پروفیل بسیار حساس می‌باشد و بایستی حتماً از بکارگیری یراق آلات غیر استاندارد جدا خودداری کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.