مقالات, مقالات در و پنجره

آموزش نصب پنجره upvc

آموزش_نصب_پنجره_upvc

آموزش نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی از موضوعات مهم در زمینه تولید و تعویض در و پنجره upvc نصب پنجره upvc است. پنجره های یو پی وی سی به سادگی در نصب معروف هستند. این موضوع باعث نمی شود که هرکسی بدون هیچ تخصصی بتواند فرآیند نصب را انجام دهد. چرا که بعد از مدتی به احتمال بسیار زیادی دچار مشکلاتی همچون کج شدن پنجره می شود.  از این رو مجتمع کسری با تیمی متخصص در نصب انواع در و پنجره از جمله پنجره های یو پی وی سی  توانایی ارائه خدمات را در تمام روز های سال و تمام ساعات شبانه روز دارد. در ادامه دستور العمل نصب پنجره های یو پی وی سی  برای شما مشتریان گرامی ارائه شده است.

جهت مشاهده صفحه نصب کلیک کنید

مخصوص ساختمان نوساز

نصب پنجره دوجداره

 آنچه در این آموزش ارائه شده است مربوط به ساختمان های نوساز و رعایت ملزومات فنی است . در این آموزش مواردی مانند نصب پنجره‌ها به صورت توکار (یا تودلی) ، نصب پنجره‌ها به صورت روکار از طرف داخل، اتصالات مورد استفاده برای انواع مختلف دیوار ، لاتن‌های تثبیت کننده بستر پنجره، نصب پنجره‌ها در دیوارهای با عایق حرارتی و نازک‌کاری از داخل، لوازم آب‌بندی، نازک‌کاری تکمیلی ‌پیرامون پنجره، اتصالات مکانیکی برای دیوار بلوک سفالی، اتصالات مکانیکی برای دیوار دوجداره و یا با عایق حرارتی میانی اشاره شده است . امروزه اهمیت استفاده از محصولات upvc برای اکثر ساختمان سازان امری واضح و روشن است .

 

دو نوع روش نصب

دو نوع روش اصلي نصب پنجره ها بر روي سفتكاري ساختمان نوساز با مصالح بنايي مطرح است. در بعضي موارد، اقدامات نصب پنجره در طي مراحل سفتكاري و موارد ديگر ، نصب قبل از رنگ كاري صورت ميگيرد. بديهي است در تمامي موارد، مسئوليت خرابيهاي ناشي از اقدامات پس از نصب پنجره بر عهده كارفرما خواهد بود. در فایلی که در پایین صفحه به پیوست قرار دارد می توانید آموزش کامل نصب را مطالعه کنید .

شما مشتریان گرامی می توانی برای بهره مندی از خدمات مجتمع تخصصی در و پنجره upvc کسری اینجا را کلیک کنید .

برای دانلود فایل آموزش نصب پنجره upvc کلیک کنید .

آموزش نصب پنجره upvc 1

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.