مقالات, مقالات در و پنجره

انواع لمینت های پنجره دوجداره upvc

لمینت پنچره upvc

لمینت پنجره upvc

شرکت های تولید پروفیل های یو پی وی سی لمینت مخصوص درب و پنجره های دوجداره برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب طراحی می کنند که در کنار زیبایی امتیازاتی مانند ضد خش بودن، ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، دوام و استحکام نیز دارند و نظافت آن ها بسیار آسان می باشد.

در پنجره upvc با استفاده از دستگاه های ویژه روکش لمینت را بر روی پروفیل می چسبانند. جهت افزایش کیفیت محصول، از پروفیل هایی با رنگی نزدیک به رنگ روکش لمینت استفاده می گردد که به اصطلاح پروفیل مغز قهوه ای نامیده می شود.

جالب است بدانید که تنوع رنگ و طرح در این زمینه زیاد است. بعنوان مثال طرح بلوطی تیره و بلوطی روشن از طرح هایی هستند که در بسیاری از ساختمان ها استفاده می گردد. لمینت بلوطی روشن و تیره، ماهگونی و سدار از جمله لمینتهای طرح چوب و برجسته می باشند که شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.

پروفیل های لمینت از لحاظ نوع پوشش به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • بیرون لمینت
  • داخل لمینت
  • دوطرف لمینت

در لمینت داخلی و بیرونی پنجره دوجداره از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دو رو لمینت باید از پروفیل مغز قهوه ای و یا همرنگ لمینت استفاده شود. در پاراگراف زیر تفاوت مغز سفید با رنگی پروفیل لمینت را بیان می کنیم.

در پروفیل های مغز رنگی با خراشیده شدن سطح روکش، بدلیل نزدیکی رنگ روکش و پروفیل مخصوص محسوس نیست اما در پروفیل های سفید رنگ قابل مشاهده است.
در نقاط جوش و اتصال پنجره های ساخته شده از پروفیل های تک رو لمینت، رنگ سفید نمایان می شود که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده کرد.

لمینت های مجتمع تخصصی کسری

تنوع رنگ درب و پنجره دو جداره UPVC مجتمع تخصصی کسری هر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دو جداره UPVC ، بدلیل ترکیبات مواد اولیه سفید می باشد. با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گروه کسری مفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.

لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
لمینت پنجره دوجداره
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.