مقالات, مقالات در و پنجره

مزیت شیشه های دوجداره

مزیت شیشه های دوجداره

چرا باید روی شیشه های دوجداره سرمایه گذاری کنیم ؟

ممکن است شما نیز به قیمت شیشه های دوجداره نگاه کرده باشید و تعجب کنید که چرا باید چنین هزینه ای برای آن ها کنید. شیشه های تک جداره بسیار ارزان تر هستند. پس چه چیزی می تواند شما را به خرید شیشه های دوجداره ترغیب کند ؟

پاسخ ساده ؟

شما می توانید عملکرد خانه را با استفاده از آن ها بهبود ببخشید .

شیشه دوجداره ویژگی هایی را ارائه می دهد که شیشه تک جداره نمی تواند ارائه دهد . در نتیجه برخلاف هزیه بالاتری که نسبت به شبشه تک جداره دارند می توانند سرمایه گذاری مفیدی باشند .

به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

خانه گرم تر

پنجره ها با شیشه دوجداره می توانند خانه شما را به طور موثری گرم کنند. بین دو شیشه یک لایه که معمولا با گاز آرگون پر شده است وجود دارد . این لایه خانه شما را عایق می کند .

سرما در تابستان

چه خانه ای سردتر بخواهید چه گرمتر ، این پنجره ها به رسیدن شما به دمای مطلوب کمک می کنند. آن ها می توانند به حبس گرما در داخل خانه کمک کنند . همچنین می توانند از ورود گرمای خارجی به داخل خانه جلوگیری کنند .

کاهش مبلغ قبض های انرژی

این پنجره ها به تنظیم دمای داخل خانه کمک می کنند بدون اینکه هزینه های جانبی اضافه ای برای هیتر ها یا کولر پرداخت کنید . علاوه بر این به کاهش استفاده از کنترل کننده های دما نیز کمک می کند .

جلوگیری از ورود صداهای خارجی

این پنجره ها عایق های بسیار مناسبی برای صدا هستند و علت آن استفاده از شیشه های دوجداره در آن ها است.

افزایش امنیت

دو شیشه ای که در یک محفظه تنگ قرار گرفته اند چالش بزرگی برای شکستن می باشند . این موضوع خود به خود باعث کاهش توجه سارقان به منزل می شود . با این حال اگر آن ها را امتحان هم کنید می بینید که به راحتی نمی شکنند .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.