مقالات, مقالات در و پنجره

معرفی پروفیل یو پی وی سی ویستابست

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

شرکت های تولیدی درب و پنجره های دو یا سه جداره، برای ساخت قاب پنجره های خود نیاز به پروفیل های پی وی سی (PVC) یا یو پی وی سی (uPVC) دارند. یکی از شرکت های تولید کننده ی بنام پروفیل در کشور، شرکت ویستا بست می باشد. این شرکت تولید کننده ی محصولات پلیمری، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی تولید محصولات پروفیلی یو پی وی سی است. در ادامه ی این مقاله به معرفی اینگونه پروفیل ها و همچنین اطلاعتی راجع به شرکت ویستابست می پردازیم.

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

پروفیل یو پی وی سی

یو پی وی سی یا پی وی سی یو (PVCu) به مواد پلاستیکی گفته می شود که مخفف حروف اول ترکیبی پلیمری   (unplasticised polyvinyl chloride)  می باشد. همچنین به نام پی وی سی سخت شناخته می شوند. چرا که در واقع سخت و غیر قابل انعطاف هستند. فرمی مقاوم از پی وی سی ها شناخته می شود که اغلب برای کارهای لوله کشی و قاب پنجره ها استفاده می شوند.

[su_button url=”http://upvcco.com/upvc-profiles-companies/vistabest-profiles/” target=”blank” style=”glass” background=”#0d0074″ color=”#ff9017″ size=”15″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: cart-plus” icon_color=”#ff9017″]از ویستابست بیشتر بدانید[/su_button]

مزایای یو پی وی سی

یو پی وی سی ها  (UPVC)، آزمایش خود را به لحاظ عملکردی و دوام و مقاومت بالا، به خوبی قبول شده اند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند. این مواد به موادی عالی برای استفاده در قاب پنجره ها تبدیل شده اند. از دیگر مزایای این نوع ماده به بازده ای گرمایی، عایق صوتی و ارزش مالی آن می توان اشاره کرد. اگر قاب پنجره از حدی بزرگ تر باشد، از تقویتی های فولاد گالوانیزه جهت بهبود استحکام و دوام در آن استفاده می شود. به دلیل ماهیت و کیفیت محصولات یو پی وی سی، می توان از ایمنی در برابر شرایط سخت آب و هوایی اطمینان حاصل کرد.

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

شرکت تولید کننده یو پی وی سی ویستابست

شرکت ویستابست از سال ۱۳۸۶ شمسی در زمینه ی تولید پروفیل های یو پی وی سی شروع به فعالیت کرده و اکنون یکی از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان این نوع محصول در ایران به شمار می آید. یو پی وی سی ویستابست بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می شود و در این زمینه گواهینامه رال آلمان را به دست آورده است. توان تولید فعلی شرکت ویستابست نزدیک به ۱۸ هزار تن انواع محصولات پلیمری یو پی وی سی می باشد. در حال حاضر شرکت توان تولید سه نوع محصول دارد که شامل محصولات سری ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و سری ریلی است.

گواهینامه رال آلمان

گواهینامه کیفیت رال، نوعی گواهینامه است که استانداردها، الزامات و انطباق های مورد نیاز جهت تولید انواع پنجره های یو پی وی سی و برخی از ملزومات تولید پنجره را ارزیابی و مشخص می کند. در حال حاضر ویستابست تنها شرکت ایرانی است که این گواهینامه را دارا می باشد. مشخصات کیفی که در استاندارد رال مورد بررسی قرار می گیرد مبتنی بر اندازه گیری های فیزیکی، رفتار و دوام محصول در برابر آزمایش های مقاومت گوناگون، مشخصات ظاهری و خواص مکانیکی – فیزیکی آن است.

پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، کیفیت خود را برابر آلودگی صوتی و جلوگیری از هدر رفت انرژی ثابت کرده است. در مقالات بعدی به هر یک از آنها می پردازیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.