مقالات, مقالات در و پنجره

پنجره دوجداره upvc : عایق صدا

پنجره دوجداره

بهترین پنجره برای کاهش ورود صدا 

[su_pullquote align=”right” class=”color: #5472d2″]یافتن مکانی دنج و آرام برای استراحت و رفع خستگی به منظور ایجاد تمرکز بیشتر برای انجام فعالیت های روزمره به یکی از معضلات انسان ها در دنیای امروز تبدیل شده است. [/su_pullquote]استفاده از پنجره دوجداره، مخصوصا پنجره دوجداره عایق صدا، کمک قابل توجهی در فراهم آوردن محیطی آرام و کم صدا خواهد داشت. ساختار خاص پنجره دوجداره باعث بوجود آمدنعایق بندی مناسبی در برابر گرما ، سرما، صدا شده است. شاید قیمت پنجره دوجداره گرانتر از سایر مدل های پنجره باشد ولی با توجه به مزایای بسیار زیاد آن از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی لازم برای گرم یا سرد نمودن محیط در فصول مختلف ، به این نتیجه خواهیم رسید که خرید پنجره دوجداره 100% مقرون به صرفه است.

3 عامل تاثیر گذار در عایق بندی بهتر پنجره دوجداره در برابر صدا[su_list icon=”icon: check-square” icon_color=”#ff8810″ indent=”33″]

  • نوع شیشه بکار رفته
  • نوع یراق آلات بکار رفته
  • نوع پروفیل بکار رفته

[/su_list]

پنجره دوجداره

پروفیل

بدنه پنجره دوجداره از UPVC ، یکی از مشتقات نفت می باشد تشکیل شده است. یو پی وی سی در برابر گرما و سرما مقاوم است و در مرور زمان تغییر شکل نمی دهد . یکی از عوامل تاثیر گذار در عایق صدا بودن پنجره دوجداره نوع پروفیل به کار رفته در آن می باشد. کانال ها و حفره های  بیشتر در پروفیل پنجره باعث می شود پنجره عایق مناسب تری برای صدا باشد .

یراق آلات

اگر بحث صدا برای شما مهم است پیشنهاد ما استفاده از یراق آلات دو حالته است. در پنجره کشویی نیز بکار بردن یراق آلات پنجره فولکس واگنی باعث عایق بندی بهتر این مدل از پنجره خواهد شد . البته این یراق آلات به نسبت یراق خود پنجره کشویی اندکی گران تر هستند.

شیشه

ضخامت شیشه دوجداره یا سه جداره به کار رفته تاثیر به سزایی در عایق بودن در برابر صدا دارد. استفاده از شیشه های دوجداره ای که یک جداره آن لمینت باشد، باعث بهبود عملکرد پنجره دربرابر صدا می شود.

نصب پنجره

قبل از نصب پنجره فوم پلی ارتان را دور تا دور آن قرار دهید تا تمام حفره ها و شیارها پروفیل پر شود. انجام این کار تاثیر زیادی برای عایق بندی بهتر پنجره در برابر صوت خواهد داشت. البته بهتر است این کار را به تیم متخصص نصب بسپارید.

[su_highlight background=”#ff9017″ color=”#0d0074″]برای مشاهده خدمات نصب پنجره کلیک کنید[/su_highlight]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.