مقالات, مقالات در و پنجره

روش اندازه گیری ابعاد پنجره upvc

اندازه گیری ابعاد پنجره

روش اندازه گیری ابعاد پنجره upvc

اندازه گیری پنجرهبرای اندازه گیری ابعاد درب و پنجره UPVC نیاز به افرادی با تجربه و دقت بالا می باشد تا بتوانند محصولی فراتر از نیاز مشتریان  را عرضه کنند.

پرسنل اندازه گیری و طراحی، درب و پنجره دوجداره را از حیث ابعادی، حالت های بازشو، هماهنگی پروفیل و طرح پنجره دوجداره با نمای ساختمان و دیگر پنجره ها، هماهنگی رنگ شیشه دوجداره یا سه جداره با رنگ دیگر شیشه ها و میزان عبور نور از آن و میزان آلودگی صوتی بررسی می کنند تا این امکان را به مشتری دهند که محصولی با مشخصه های درخواستی خود داشته باشند.

مشتریان ما خواهان بهترین و مناسب ترین محصول درب و پنجره دوجداره هستند و از آنجاکه اعتماد و رضایت آنها سرمایه ماست، تلاش می کنیم تا با استفاده از راهنمایی هایی درخور، انتظاراتشان را برطرف کنیم .

خطا در اندازه گیری موجب عدم تطابق ابعاد درب و پنجره UPVC تولید شده با ابعاد قاب پنجره و عدم نصب در زمان درخواستی می شود. برای جلوگیری از این قبیل اشتباهات فرم های خامی تهیه شده که ستون های عرض و ارتفاع در آن مشخص شده و هرکدام دارای سه جای خالی می باشند.

برخی مراحل اندازه گیری ابعاد پنجره

بطور مثال پرسنل اندازه گیری عرض را سه بار(با توجه به بزرگ یا کوچک بودن درب و پنجره دوجداره) در قسمت چپ، وسط و راست اندازه گیری کرده و هرسه عدد را یادداشت می کنند و با درنظر گرفتن میزان تلورانس،  یکی از اندازه ها را انتخاب می کنند .

طرح پنجره و حالت های بازشو درب و پنجره دوجداره با توجه به سقف های کاذب و گچ بری های خاص معماری داخلی ساختمان ها، محل نصب پرده و میل پرده ها، مکان قرارگیری درب و پنجره  UPVC( آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، سرویس بهداشتی، ایوان) و از همه مهمتر استانداردهای ابعادی ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC پیشنهاد داده می شود.

بعنوان مثال در ساختمان هایی که سقف کاذب و یا گچ بری تا پایین تر از ارتفاع پنجره UPVC ساخته می شوند، موجب تداخل لنگه بازشو با سقف می شود. در این حالت با استفاده از کتیبه در طراحی(کتیبه لنگه اقفی ثابت می باشد ) این مساله کاملا حل می شود. همچنین در حالتهایی که پرده ها ثابت است با استفاده از یراق آلات و حالت بازشو دوحالته، می توان تبادل جریان هوا را بدون کنار زدن پرده ها را برقرار کرد .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.