مقالات, مقالات در و پنجره

پروفیل وین تک بهتر است یا ویستا بست؟

پروفیل یو پی وی سی

وین تک بهتر است یا ویستا بست؟

شرکت های ویستابست و وین تک از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید پروفیل های upvc در ایران هستند. مهم ترین موضوع در شناخت پروفیل های درب و پنجره دو جداره upvc استاندارد مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی و مقایسه وزن آنها و چگالی موجود در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد.

برای مشاهده تمامی پروفیل ها و مقایسه آن ها کلیک کنید.

پنجره دوجداره با پروفیل ویستابست

ویستابست اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره  یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی در سطح کشور است. ترکیبات و مواد اولیه بکار رفته در تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستا بست براساس سخت ترین شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران در نظر گرفته شده و مور تایید آزمایشگاه مرجع استاندارد رال آلمان نیز قرار داد.

استانداردهای تایید شده ویستابست برای ساخت درب و پنجره دوجداره upvc با کیفیت :

  1.  استفاده از گالوانیزه با ضخامت و ابعاد استاندارد
  2.  استفاده نکردن از گالوانیزه ۲ تکه و جوش خورده
  3.  فاصلهء پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیل های سفید۳۰سانتی متر در پروفیل های قهوه ای و فاصلهء پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل حداکثر ۱۵ سانتی متر
  4.  راه آب برای فریم و سش پنجره دوجداره یو پی وی سی
  5.  نوار های آب بندی و درزبندی از جنس EPDM

پنجره دوجداره با پروفیل وین تک

شرکت وین تک از ابتدای شروع فعالیت خود و با توجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی استفاده می کند تا کمترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان ها وارد نشود.

سیستم های درب و پنجره ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعددی ازجمله قیمت مناسب می باشد که نسبت به پروفیل ویستابست ارزانتر است. پنجره دوجداره وین تک در ابعاد, مدل های مختلف بازشو و انواع رنگ در بازار فروش موجود می باشند.

پروفیل وین تک
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.