مقالات, مقالات در و پنجره

upvc (یو پی وی سی) چیست؟ چرا برای پروفیل پنجره upvc مناسب است؟

UPVC چیست؟

uPVC یا PVCu یک نوع از پلاستیک است و اسم آن مخفف کلمه پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته است. همچنین به عنوان PVC سفت و سخت شناخته می شود به این علت که سخت است و انعطاف پذیر نیست. این مقاومت PVC باعث شده است که اغلب برای لوله ها و قاب پنجره استفاده می شود.

چرا uPVC یک ماده خوب برای قاب پنجره است؟

uPVC یک ماده اثبات شده است که عملکرد عالی و دوام طولانی مدت دارد، همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد و همین مشخصات باعث شده ماده مناسبی برای پنجره شما باشد. همچنین این پنجره ها به عنوان عایق بسیار مناسب برای گرما و صدا و همچنین بسیار مقرون به صرفه شناخته شده اند. در مقیاس های بزرگ مجتمع کسری از فولاد گالوانیزه تقویت شده استفاده می کند. در مجتمع تخصصی کسری شما می توانید مطمئن باشید در سخت ترین شرایط آب و هوایی، به دلید کیفیت بالای پنجره های تولید شده توسط ما، پنجره ها پیچ خورده، پوسیده یا زنگ زده نمی شوند.

upvc چیست

مزایای استفاده از uPVC برای قاب پنجره چیست؟

یو پی وی سی مزایای بسیار زیادی دارد که آن را به یک متریال عالی برای استفاده در قاب پنجره تبدیل می کند. همانطور که اشاره شد دو مورد از این مزایای مقاومت بالا و عایق حرارتی مناسب است.

هزینه کم

یو پی وی سی به طور واضح از آلومینیوم و چوب یا آهن هزینه های کمتری دارد و مزایای بیشتری را ارائه می دهد. هزینه ها بسیار به کیفیت پنجره upvc خریده شده بستگی دارد

نگهداری کم

این متریال بسیار محبوب است زیرا نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد. غیر از تمیز کردن داخل و اطراف فریم چند بار در سال، شما می توانید پنجره خود را ترک کنید تا از خود مراقبت کنند. بر خلاف چوب شما هیچ علائمی از آسیب پوسیدگی یا آب و هوا را به دلیل ماهیت بسیار مستحکم مواد نخواهید دید. UPVC در ارائه عایق صدا نیز عالی است و مطالعات نشان می دهد که می تواند سر و صدای بیرونی را تا 70٪ کاهش دهد.

عملکرد عالی

پنجره های uPVC ما انرژی بسیار کارآمد دارند، بنابراین نصب آنها واقعا می تواند به کاهش هزینه های گرمایش و حفظ اموال شما کمک کند. با توجه به انعطاف پذیری و قدرت، uPVC بسیار قابل اعتماد نیز است و امنیت خانه شما می آورد.

آیا درب و پنجره upvc خطرناک است؟

یو پی وی سی یک ماده است که برای فریم های پنجره توسط سازمان ها و ارگان های دولت های مختلف توصیه می شود. پروفیل های مورد استفاده در مجتمع کسری از پروفیل های مرغوب با لایسنس ها و جوایز بسیار هستند. برای مشاهده پروفیل ها کلیک کنید. ایمنی مشتریان برای تولید کنندگان ما بسیار مهم است پس ما پنجره ها را در بالاترین سطح کیفیت و زیر نظر متخصصان آزمایشگاه تولید می کنیم.

آیا پنجره uPVC سمی است؟

یو پی وی سی یک ماده بسیار بی خطر و غیر سمی است، تا زمانی که سوزانده نشود. تولید آن بسیار کنترل می شود تا مطمئن شوند که هیچ آسیبی یا سمومی ندارد. سوزاندن پی وی سی می تواند باعث انتشار دی اکسین ها در محیط زیست شود که آلاينده های زيست محيطی مداوم هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.