عمومی

استاندارد های تولید – اصطلاحات پنجره upvc

استاندارد_های_تولید_اصطلاحات_پنجره_upvc

استاندارد های تولید – اصطلاحات پنجره upvc

 رسیدن به پویایی در هر صنعت از جمله در و  پنجره upvc به جز با تعریف اصول و قوانین برای جنبه های مختلف صنعت ( تولید ، تعمیر ، تعویض )میسر نمی شود .  تعریف اصول در واقع نشان دهنده حداقل کیفیت تولید بوده و مسیر مشترک فعالان آن صنعت را نشان می دهد .

امروزه در تمامی دنیا و در صنایع مختلفی چنین چارجوب ها و اصولی از سوی کارشناسان یا مراکز مسئول صنایع تدوین و ارائه می شود . تمامی صنعتگران آن صنف باید آن چارجوب ها را رعایت کنند . استاندارد های مدون و چارجوب بندی شده حداقل سطح کیفت را برای تولید کننده و خریدار تعیین می کند . بدین ترتیب چالش های میان کارفرما و سانده به حداقل می رسد .

در صنعت در و پنجره upvc  از ابتدای شروع این صنعت در کشور ایران به همت جمعی از کارشناسان استاندارد های لازم جمع آوری و مکتوب و در اختیار تولید کنندگان قرار گرفت . اما به علت بی توجهی نهاد های نظارتی و نبود زیر ساخت های کافی برای رعایت این حداقل استاندارد ها ، بسیاری از کارگاه های تولیدی کشور این استاندارد ها را رعایت نمی کندد.

از این رو در ادامه به بررسی این نکات و استاندارد ها می پردازیم تا شما مشتریان محترم بتوانید به راحتی شرکت های مختلف تولید کننده را با یکدیگر مقایسه کنید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید . توجه داشته باشید که رعایت تمامی این موارد منجر به تولید محصولی استاندارد و با کیفیت می شود نه تنها رعایت بخشی از این ها .

از این رو مذاکراتی در سازمان نظارت بر استاندارد کشور از سوی صنعتگران در و پنجره upvc صورت گرفته تا نشان استاندارد تنها به یک ویژگی ، برای مثال آب بندی ، داده نشود بلکه تمامی جوانب سنجیده شود.

در این بخش تلاش شده با نخستین بخش از استاندارد ها یعنی اصطلاحات و تعاریف آشنا شویم و ضمن تعریف اصطلاحات تخصصی ادبیات مشترکی نیز از تمام واژه های صنعت ارائه شود .

                                           برای دانلود فایل pdf استاندارد های تولید – اصطلاحات پنجره upvc کنید

استاندارد_های_تولید_اصطلاحات_پنجره_upvc

استاندارد های تولید – اصطلاحات پنجره upvc

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.