مقالات, مقالات در و پنجره

صرفه جویی در هزینه ها با پنجره های upvc

پنجره UPVC

صرفه جویی در هزینه ها با پنجره های upvc

بعضی از مواقع با کمی دقت و جدی گرفتن برخی از مباحث می توان به بازدهی بسیار بالایی در مصرف انرژی و محارج زندگی دست یافت.همه  ما با تبلیغات درباره پنجره دو جداره برخورد کرده ایم که می گویند شما می توانید با تعویض پنجره های خود و تبدیل آن به پنجره های upvc دو جداره یا سه جداره مبالغ قابل ملاحظه ای در طول زمان صرفه جویی بلکه پس انداز کنید.

در کشور ما نبود برنامه مدون و از پیش تعیین شده ای برای ریز مخارج زندگی در خانوار خود علتی است که اغلب خانوار ها در عدم اطلاع صحیح در صورت مخارج ماهانه و سالانه به سر برده و نمی توانند مدیریت صحیحی در کنترل مخارج ماهانه خود داشته باشند. در بسیاری از جوامع پیشرفته و توسعه یافته هر خانواده ریز مخارج اصلی چند سال آینده خود را دارد و از پیش می داند که چه مقدار باید برای رفع هر یک از نیاز های خود پول نیاز دارد .

محاسبه میزان پول پس انداز شده

شاید برای ما کمی عجیب باشد که  چگونه می توان با صرفه جویی در موارد کوچک به پس انداز های بزرگ رسید. در مساله حفظ انرژی مصرفی در ایران  این مورد کاملا صادق است و اگر ما محاسبه دقیقی داشته باشیم، می بینیم که با تعویض پنجره های قدیمی و استفاده از پنجره های دو جداره یا سه جداره upvc می توان در طول یکسال مبلغ قابل ملاحظه ای را صرفه جویی کرد. بطوری که برای هر پنجاه متر مربع این مبلغ در سال به بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان می رسد. با این حساب ما برای یک فضای ۱۵۰ متر مربعی، در سال نزدیک به چهار میلیون و پانصد هزار تومان صرفه جویی خواهیم داشت و به عبارتی کمتر از ۵ سال با افزایش هزینه انرژِی شما با پس اندازی بیش از بیست میلیون تومان خواهید داشت.

شاید این محاسبه فوق برای شما کمی عجیب به نظر برسد. ولی این محاسبه کاملا دست پایین انجام شده و با تعویض پنجره های قدیمی شما شاهد صرفه جویی بسیار بالایی در مصرف انرژی خواهید بود .

صرفه جویی در انرژی با پنجره upvc

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.