مقالات, مقالات در و پنجره

 آیا طراحی‌های مختلف هم در قیمت پنجره upvc تاثیری دارند؟

قیمت پنجره upvc

 آیا طراحی‌های مختلف هم در قیمت پنجره upvc تاثیری دارند؟

طراحی در پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی مهم است و بهتر است در انتخاب طرح قاب‌ها و بازشوها دقت بیشتری کرد، چرا که پنجره‌های یو پی وی سی در قاب‌های ثابت و متحرک ( بازشوها) دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و می‌شود با دقت در طراحی و در نظر گرفتن کاربرد هر پنجره از صرف هزینه‌های اضافی در قاب‌هایی که ما نیاز به بازشوی آنها نداریم، جلوگیری کرد و همچنین نمایی استاندارد و صحیح به پنجره‌ها بخشید. از طرفی نیز در قاب‌هایی که ما نیاز به بازشوی ضروری داریم، می‌توانیم با قرار دادن بازشو کاربری مورد نیاز را تامین کنیم . چرا که عدم دقت در طراحی اولیه، افزایش قیمت پنجره upvc می‌شود . یکی دیگر از مواردی که در طراحی اولیه مهم است و بایستی در نظر گرفته شود، توجه به حریم بازشوی هر قاب است تا با طراحی صحیح در عرض و ارتفاع، حریم پنجره تداخلی با پیرامون خود اعم از پرده، شیرهای سینک آشپزخانه و دیگر موانع احتمالی نداشته باشد تا ما دچار هزینه های ترمیمی و تغییرات آتی نگردیم.

استفاده از یراق آلات غیر استاندارد برای کم کردن قیمت پنجره‌های دو جداره upvc چه پیامدهایی دارد؟

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه قیمت دو محصول بایستی در نظرگرفت، یراق آلات پنجره‌ها است. چرا که برخی از تولید کنندگان برای آنکه قیمت برآورد پنجره دو جداره یوپی وی سی را پایین جلوه دهند، از یراق‌آلات متفرقه و غیر استاندارد استفاده می‌کنند و این ضربه ی زیادی به کیفیت محصول خواهد زد. زیرایراق آلات در پنجره یو پی وی سی صرفا در لولاها و دستگیره‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه بصورت کمربندی دور تمامی قاب را احاطه کرده تا بالاترین کیفیت بسته شدن را داشته باشد و اگر از محصولات متفرقه استفاده گردد، نه تنها کیفیت لازم را به هیچ وجه تامین نمی‌کند، بلکه در کوتاه‌ترین زمان کل قاب را نیز دچار مشکل کرده و ما را دچار صرف هزینه‌های مجدد می‌کند. لذا از بکارگیری یراق آلات متفرقه جدا خودداری کنید.

شیشه‌های دو جداره استاندارد و تاثیر آن در قیمت پنجره upvc

یکی دیگر از عواملی که در قیمت پنجره شاید تاثیر اندکی داشته باشد، عدم استفاده از شیشه‌های دو جداره استاندارد پنجره دو جداره یو پی وی سی است.شیشه های دوجداره بطور استاندارد بایستی دارای اسپیسر و کیفیت مرغوبی باشند و بصورت مکانیزه تولیدگردد تا خطای انسانی موجب کاهش کیفیت در آن نشود. البته قیمت شیشه‌های دو جداره مرغوب تاثیر زیادی در هزینه‌های کل محصول ندارد ولی لزوم استفاده از شیشه های دوجداره استاندارد بالا بسیار مهم است،شیشه های دوجداره بایستی دارای گاز استاندارد آرگون میانی بوده و خود شیشه ها نیز از شفافیت بالایی برخوردار باشند. چرا که شیشه‌های نا مرغوب دارای موج سطحی و خم جانبی هستند که این امر موجب می ‌شود تا شفافیت پنجره کم شده و ما تصویر را با موج‌های درهم آمیخته داشته باشیم و از طرفی گاز آرگون یکی از اصلی‌ترین عامل عایق‌سازی پنجره‌های دو جداره upvc است. لذا در انتخاب محصول و تولید کننده بایستی به این موارد توجه کرد تا از قابلیت کامل محصول بهره‌مند شویم و از انتخاب شرکت تولیدکننده‌ای که با استفاده از متریال شیشه نامرغوب، محصولی فاقدکیفیت ارائه می‌دهد، پرهیز کنیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.