مقالات, مقالات در و پنجره

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

قیمت درب و پنجره upvc دوجداره در نگاه اول به سه چیز بستگی دارد .

ابعاد و اندازه پنجره،  متریال استفاده شده و رنگی یا ساده بودن پروفیل UPVC ، همچنین نحوه باز و بسته شدن پنجره که با پنجره های یو پی وی سی تک حالته و دو حالته در بازار شناخته می‌شود.

البته همه سفارشهای ساخت در و پنجره یو پی وی سی به بناهای در حال ساخت برنمی‌گردند . بسیاری از مشتریانی که سفارش ساخت در و پنجره UPVC نزد مجتمع تخصصی کسری ثبت می‌کنند، با هدف بازسازی و نوسازی محل کار یا زندگی خود ، بهبود بهره وری انرژی و جلوگیری از هدرفتن انرژی و یا کم صدا کردن بنا، به پنجره‌های دو جداره و سه جداره UPVC فکرمی‌کنند.

تصمیم گرفتن در این مورد که چه نوع پنجره ای باید سفارش داد و در خانه نصب کرد اغلب کار سختی باشد. جدای از اینکه در درجه اول ابعاد و نوع پروفیل بر قیمت نهایی اثر می‌گذارند اما عوامل دیگری مثل کارهای بنایی یا هزینه حمل و نقل به هزینه کل اضافه می‌شوند.

نوع پروفیل UPVC 

پروفیل به کار رفته در این در و پنجره ها بر پایه پی وی سی است. اما نکته اینجاست که این پروفیل ها با کیفیت ها و قیمت های متنوعی در بازار موجود هستند . هر چه کیفیت پروفیل بالاتر باشد قیمت خرید آن هم گران تر است. اما قطر و ابعاد پروفیل به این هم بستگی دارد که پنجره چند جداره است و چه شیشه‌ای و با چه قطری قرار است بر روی آن نصب شود.

انواع پروفیل یو پی وی سی

پروفیل های رنگی هم نسبت به پروفیل های سفید گران تر هستند و علاوه بر آن دو نوع معمولی و لمینیتی آنها هم به میزان قابل توجهی بر قیمت تمام شده مواد اولیه تاثیر می‌گذارد.

یراق آلات پنجره دو جداره

شکل باز و بسته شدن پنجره ها در بسیاری از شرایط بستگی به موقیت قرارگرفتن پنجره در بنا و شرایط استفاده از پنجره دارد . بنابراین در این زمینه همه چیز بین سلیقه مشتری و شرایط بنا به تساوی نقسیم می‌شود. اما همین موضوع بر نوع دستگیره و یراق آلات به کار رفته در در و پنجره UPVC اثر می‌گذارد. البته در این زمینه بهتر است حد پایین هزینه‌ای که قرار است به این بخش اختصاص یابد مشخص باشد. در صورتی که قرار است پنجره زیاد باز و بسته شود پس بهتر است قید یراق آلات ارازان اما بی کیفیت را بزنید.

تعداد نصب

معمولا پنجره های دو جداره با هدف تغییر در شرایط مصرف انرژی و بهبود عایق سازی در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مواردی که بازسازی کلی یک بنای قدیمی مدنظر است نیز می توان به تعویض تمامی پنجره فکرکرد. این موضوع تاثیر مستقیم بر هزینه نصب دارد. در واقع اگر قصد دارد پنجره های خانه را به مرور بهینه کنید به صرفه تر است که این کار به صورت کلی انجام شود. یعنی به جای تعویض یکی یکی پنجره ها در یک بازه زمانی، همه پنجره ها را با هم تعویض کنید. در این صورت و در مجموع هزینه نصب کلی مناسب تری نسبت به هزینه نصب تک تک کارها خواهید پرداخت.

[nz_btn text=”خدمات نصب درب و پنجره upvc” link=”#” target=”_self” icon=”” animate=”false” animation_type=”ghost” color=”default” size=”large” shape=”square” type=”normal” hover_normal=”fill” hover_ghost=”fill” el_class=”” /]

 

هزینه حمل و نقل و باربری

از دیگر هزینه هایی بسیار مهم ساخت و نصب در و پنجره UPVC هزینه حمل و نقل در و پنجره های ساخته شده به محل نصب است. این موضوع علاوه بر دوری و نزیکی به مقدار سفارش هم بستگی دارد که در صورت نیاز به وانت بار با گنجایش بیشتری یا بکار گرفتن دو یا چند وانت بار و یا کامیونت برای جابجایی این هزینه بالاتر خواهد رفت.

آماده سازی

یکی دیگر از هزینه های موثر در قیمت پنجره دوجداره نصب در و پنجره یو پی وی سی جدید، بیرون آوردن پنجره های قبلی و انتقال آن به بیرون و آماده سازی چهارچوب و بستر مناسب و مورد نیاز برای نصب است.

ممکن است پس از بیرون آوردن پنجره با قاب قدیمی نیاز به ترمیم بخشی از دیوار در محدوده پنجره قدیمی باشد.

در ضمن این نکته را هم به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید از قابهای پنجره قبلی استفاده کنید می‌توانید کلی در هزینه ها جلو بیافتید.

البته شرایط دیوار و اینکه پنجره های جدید بر روی قاب قبلی قابل نصب هستند یا نه در درجه اول اهمیت دارد. اما اگر بنا باشد که برای پنجره های جدید قاب تازه ای هم در دیوار کار گذاشته شود هزینه های بنایی و تخریب بالاتر خواهند رفت.

[nz_btn text=”برای سفارش خدمات و تماس با کارشناسان ما کلیک کنید” link=”http://upvcco.com/contact-form/” target=”_self” icon=”” animate=”false” animation_type=”ghost” color=”default” size=”small” shape=”square” type=”normal” hover_normal=”fill” hover_ghost=”fill” el_class=”” /]

هزینه شیشه

شیشه هم مثل پروفیل های UPVC‌ بصورت متری محاسبه شده و هزینه آن به هزینه ساخت در و پنجره اضافه می‌شود. البته دو جداره و تک جداره بودن شیشه یا انواع بازتابی و رفلکس یا ساده آن می‌توانند قیمت تمام شده کار را به طرز چشمگیری بالا و پایین کنند.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.