مقالات, مقالات در و پنجره

مزایای استفاده از پنجره upvc

مزایای استفاده از پنجره upvc

مزایای استفاده از پنجره های upvc

پنجره upvc

یکی از عوامل مهم در گرمایش زمین و اقزایش گاز های گلخانه ای ، استفاده بیش از حد و نامناسب از انرژی گرمایی است که با استفاده از پنجره های upvc بسیار کاهش می یابد . در بیشتر کشور های صنعتی بیش از 40 درصد از کل انرژی مصرفی در ساختمان های مسکونی و اداری یا تجاری مصرف می شود . که بیش از نیمی از این مقدار صرف سرمایش و گرمایش می شود .بهتر است این میزان به حداقل برسد .

اهمیت درب و پنجره

پنجره upvc

از آن جایی که بیشتر انرژی گرمایی از پنجره ها و در های ساختمان خارج می شود لازم است این مکان ها به طور کامل و با بازده بالا عایق بندی شود .این کار باعث کاهش هدر رفت انرژِی و سوخت های فسیلی می شود .

هدف تولید درب و پنجره upvc

مهم ترین هدف از تولید و استفاده از پنجره های upvc مقرون به صرفه بودن این پنجره ها نسبت به قیمت و صرفه جویی در مصرف انرژی است . حدود 40 درصد از انرژی گرمایی ساختمان ها از راه پنجره ها هدر می رود .این هدر رفت را می توان با استفاده از در و پنجره های upvc به میان قابل توجه و زیادی کاهش داد . این کاهش هدر رفت باعث کاهش هزینه های انرژِی خانوار می شود .

استقامت پنجره upvc

این پنجره ها دوام بسیار بالایی داشته و با طول عمر حداقل 35 سال به مراتب بیشتر از پنجره های فلزی یا چوبی عمر می کنند .

شیشه این پنجره ها در برابر عوامل جوی ، اشعه ماورای بنفش و انواع اسید ها مقاوم هستند و به آسانی تمیز می شوند و همچنین نیاز به مراقبت خاصی ندارند .

پنجره های قدیمی چند وقت یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از حمیدگی ، پوسیدگی و زنگ زدگی مجفوظ بمانند اما پنجره های upvc هیچکدام از این مشکلات را ندارند.

به علت استقاده از نوار های آب بندی لاستیکی از ورود هرگونه آلودگی محیی به داخل ساختمان جلوگیری می شود .

ظاهر و ایمنی

در این پنجره ها قفل تنها در مکان دستگیره نیست و دو یا چند قفل دیگر هم بنا به نیاز در پنجره نصب می شود که این موضوع ایمنی پنجره را بالا می برد و نسبت به پنجره های قدیمی بسیار امن تر هستند .

از لحاظ ظاهری این پنجره با رنگ ها و طرح های مختلف در زیبایی نمای ساختمان شما تاثیر به سزایی دارد .

همچنین این بنجره ها دارای مدل های مختلف قوس دار با باز شو های مختلف هستند .

کلام آخر

پنجره upvc

پنجره های upvc با داشتن پروفیل های مخصوص بازسازی به راحتی قابل تعویض با پنجره های قدیمی هستند بدون ایجاد تخریب جدی در ساختمان .

اگر در مناطقی زندگی می کنید که در مرکز شهر است یا آلودگی های صوتی محل سکونت شما را احاطه کردند باید بدانید که این پنجره ها نه تنها انرژی گرمایی را ذخیره می کنند بلکه عایق بسیار مناسبی برای آلودگی های صوتی می باشند .

موارد ذکر شده تنها بخشی از خصوصیت های پنجره های upvc هستند .

همین حالا پنجره خانه خود را از گروه کسری سفارش دهید !

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.