مقالات, مقالات در و پنجره

کدام پروفیل بهترین ضمانت نامه را دارد؟

پنجره یو پی وی سی

بهترین ضمانت نامه پنجره دوجداره چگونه است؟

ضمانت پنجره دوجداره upvc به نوع متریال و برند بستگی دارد.یعنی هر قسمت از پنجره های یو پی وی سی شرکت تولید کننده خاص خود را دارد که آن قسمت را ضمانت نموده و تضمین می کند که آن قطعه با کیفیت باشد.

قطعات درب و پنجره دوجداره و شرکت هایی که آن ها را تضمین می نماید:

  • قسمت بعدی ضمانت پنجره دوجداره یراق آلات مصرفیداخل درب و پنجره می باشد ضمانت یراق آلات به نسبت نوع برند تغییر می کند. مثلا برند آکادو که محصول کشور ترکیه می باشد یراق آلات خود را ۳ سال ضمانت کرده البته این ضمانت کاملا به نحوه استفاده مصرف کننده بستگی دارد.

در صورتی که از یراق آلات بد استفاده شود مثلا چرخاندن اشتباه دستگیره در یراق دوحالته و یا انجام ندادن سرویس های بعدی مانند روغن کاری نکردن، مصرف کننده می تواند به یراق آسیب بزند که این عمر باعث می شود ضمانت یراق آلات پنجره دوجداره از بین برود.

  • پروفیل پنجره upvc یک بخش از پنجره دوجداره است که شرکت ها یی مانند وین تک و بوتیا و ویستابست و… تولید می نمایند و هر کدام به نسبت نوع کیفیت مواد مصرفی خود پروفیل upvc را ضمانت می کند.

شرکت ویستا بست و وین تک در کنار ضمانت کتبی محصولات خود را بیمه نیز می کنند و خدماتی اضافی به مشتریان می دهد برای مثال شرکت وینتک پروفیل های خود را ۱۰ سال بیمه ایران کرده است و این ضمانت و بیمه نامه فقط توسط نمایندگان اصلی شرکت وین تک قابل ارائه به مشتریان است.

شرکت ویستا بست هم برای پروفیل های خود ۱۰ ضمانت با ضمانت نامه کتبی در نظر می گیرد. این ضمانت پروفیل پنجره یو پی وی سی برای این است اگر پروفیل تغییر رنگ بسیار زیاد داشت و یا پروفیل تابیده شد شرکت تولید کننده پروفیل کارشناس خود را فرستاده و پس از کارشناسی اگر ثابت شد که مشکل از پروفیل است آن را عوض می نماید.

  • شیشه دوجداره هم دارای ضمانت می باشد ضمانت شیشه دوجداره در بخار کردن بین دوجداره و یا ایرادات ظاهری مثل موج شیشه و یا خال داشتن داخل شیشه می  باشد که کارخانه های شیشه معمولا ۵ سال این موارد را گارانتی می نماید.

قیمت پنجره دوجداره به این متریال بستگی دارد و فقط تولید کنندگانی که نماینده رسمی هستند می توانند از این ضمانت استفاده نمایند.

شکستگی در شیشه دوجداره به هیچ عنوان در ضمانت نامه شیشه ذکر نمی شود. تمامی موارد فوق و ضمانت قطعات پنجره دوجداره upvc با شرکت های مذکور می باشد و کارخانه تولید پنجره هیچگونه مسئولیتی در قبال ایرادات متریال مصرفی عنوان شده ندارد و شرکت های تولید کننده این متریال مسئولیت ضمانت را بر عهده دارند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.