مقالات, مقالات در و پنجره

3 اشتباه در تمیز کردن پنجره

تمیز کردن پنجره

اشتباهات مشترک در تمیزکردن پنجره upvc

  • شاید تمیز کردن پنجره upvc به نظر یکی از آسان ترین کارها باشد ولی همیشه اینطور نیست. اشتباه تمیز کردن پنجره upvc گاهی اوقات باعث آسیب بیشتر به پنجره می شود. آیا برای تمیز کردن پنجره upvc از ابزار مناسب استفاده می کنید؟ تکنیک های درست تمیز کردن پنجره را می دانید؟ اگر شما یک پاک کننده حرفه ای را استخدام کنید، نه تنها پنجره های شما را تمیز می کنند، بلکه مشکلات آن را هم برطرف می کند. در ادامه با نکات تمیز کردن پنجره همراه شما هستیم.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

تمیز کردن پنجره

تمیز کردن پنجره

چهار ابزار اساسی برای تمیز کردن پنجره ها به شرح زیر است :

  • سطل
  • اسفنج
  • لیسه
  • پارچه میکروفیبر

 

اول اسفنج را در یک سطل آب خیس کنید، آب آن را بگیرید و بعد تمیز کردن شیشه را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید. یکی از اشتباه رایج تمیز کردن پنجره با روزنامه است. روزنامه ها اغلب دارای مواد شیمیایی هستند و باعث آسیب به پنجره می شود. شاید بعضی از روزنامه ها نرم باشند اما بعد از تمیز کردن پنجره پرزهای بر روی آن باقی می گذارد.

تمیز کردن پنجره

تمیز کردن

پاک کننده های شیمیایی عمر پنجره های شیشه ای را کوتاه می کند. پس بهتر است از متخصصان در این زمینه استفاده کنید. آب ممکن است به نظر بی ضرر باشد، اما آب شیرین معمولی در واقع حاوی مواد معدنی سخت می باشد که رسوبات ناصافی در آن وجود دارد. اگر از آب برای پاک کردن پنجره خود استفاده می کنید، آب معدنی باشد.

 

پاک کننده شیمیایی

پارچه های معمولی بعد از تمیز کردن پنجره لکه و کثیفی بر روی شیشه باقی می گذارند بهتر از پارچه های نرم میکروفیبر برای پاک کردن پنجره ها استفاده کرد. یکی از اشتباهات تمیز کردن پنجره ها در روزهای گرم و آفتابی است . اگر از یک شوینده برای تمیز کردن پنجره ها استفاده می کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.