مقالات, مقالات در و پنجره

نکات قابل توجه هنگام خرید پنجره upvc

خرید پنجره upvc

نکات قابل توجه هنگام خرید پنجره upvc

پروفیل پنجره upvc

درب ها در گذشته به عنوان روزنه‌های اجباری در دیوارها حساب شده و با استفاده از تجهیزات معمولی مانند پیچ و مهره، دستگیره و لولا ساخته می‌شدند . همچنین از جنس چوب ، آلومینیوم یا فولاد بودند. با این حال، درب ها هم اکنون به عنوان یکی از اجزاء اساسی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند که نه تنها باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تامین راحتی افراد داخل خانه می‌شوند، بلکه زیبایی خاصی را نیز فراهم می‌آورند.
به همین دلیل، خرید از درب و پنجره upvc به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عادت اجتماعی است، چرا که مالکین ساختمان ها دوام، انعطاف پذیری، طراحی‌های جدید و اقتصادی بودن آنها را بسیار می‌پسندند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که باید در زمان خرید پنجره upvc در نظر داشته باشید.

استحکام درب و پنجره upvc

 

استحکام درب و پنجره upvc به ساختار چند لایه‌ای به کار رفته در آنها بستگی دارد . داخل این پنجره ها باید از فولاد گالوانیزه ساخته شود. در مجتمع تخصصی در و پنجره upvc کسری ، ما تمام  تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا استاندارد قابل قبول میان ۲٫۳ تا ۳ میلی متر را لحاظ کنیم و ضخامت فولاد تقویت شده نیز برابر با ۱ تا ۳ میلی متر باشد. به علاوه،  پنجره ها به شدت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چندین آزمایش را از سر می‌گذرانند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل، درب و پنجره upvc مجتمع کسری دوام بسیار بالایی دارد و مواد استفاده شده در مقابل ترک و شکاف برداشتن بسیار مقاوم است.

ضخامت شیشه

درب و پنجره upvc می‌تواند شامل پنجره‌های تک جداره، دوجداره یا سه جداره باشد و شیشه به کار رفته می‌تواند شامل گزینه‌های مختلفی مانند شیشه سخت شده، شیشه لعاب ‌دار ، شیشه سکوریت و شیشه تقویت شده باشد. شیشه‌های تک جدار استاندارد باید حدود ۶ میلی متر، شیشه‌های دوجداره باید دارای ۶ میلی متر شیشه/ ۱۶ میلی متر لایه داخلی/۶ میلی متر شیشه (۶-۱۶-۶) باشند، در حالی که شیشه‌های سه جداره به صورت ۴-۱۲-۴-۱۲-۴ هستند.

ایمنی

محصولات upvc باید دارای سخت افزار باکیفیت و همچنین قفل پنهان شده اما قابل اعتمادی داشته باشند. فولاد ضدزنگ از نوع باکیفیت برای سخت افزارهایی مانند دستگیره و لولاها استفاده  می‌شود، چرا که به راحتی پوسیده نمی‌شود و زنگ نمی‌زند. با توجه به شرایط ایمنی خانه خودتان اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره upvc انتخابی دارای یک قفل چند مرحله‌ای مناسب است. با این حال، متخصصین شیشه‌های دوجداره لعاب‌دار را برای بیشترین امنیت ممکن توصیه می‌کنند.

ثبات رنگ یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی سفید ممکن است در طول زمان تغییر رنگ دهند. بنابراین، در طی فرآیند ساختن تیتانیوم دی اکسید اضافه می‌شود تا ثبات رنگ تامین شده و دوام بیشتری برای درب‌های سفید رنگ به وجود آید. حداقل میزان توصیه شده تیتانیوم دی اکسید برابر با ۲٫۵ درصد از مقدار کلی رنگ است. در نتیجه نگرانی درباره تغییر رنگ محصولات upvc شرکت کسری نیست .

دوام upvc

در و پنجره upvc باید در مقابل فشار بالا، آسیب، فرسودگی و شکستگی مقاوم باشد . این امر به این خاطر است که محصولات با استفاده از مواد خام مستحکم و فناوری بسیار بالا ساخته می‌شوند. پلیمر، سطح بالایی از مقاومت را دارا است. به این معنی که، درب‌های خانگی خریداری شده از مجتمع تخصصی کسری می‌توانند برای مدت زمان بسیار زیادی دوام بیاورند و شکل و کارآیی خود را حفظ کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.