مقالات, مقالات در و پنجره

فواید درب و پنجره upvc

فواید پنجره یو پی وی سی

[su_highlight background=”#ff9017″ color=”#0d0074″]فواید درب و پنجره upvc[/su_highlight]

چند دهه ای است که پنجره های یو پی وی سی وارد بازار ساختمان شده اند. از بدو ورود، این پنجره ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در ادامه به بررسی علل علاقه خریداران به این پنجره ها می پردازیم.

فواید پنجره یو پی وی سی

ضد آب

در تولید پنجره های یو پی وی سی از جوش های یکپارچه در گوشه ها استفاده می شود این موضوع باعث می شود اطمینان حاصل شود که پنجره یا گوشه درب ها به طور کامل به یکدیگر جوش شده اند.

بنابراین آب قادر به عبور از جوش نخواهد بود. علاوه بر این، یک لایه دو طرفه از TPE (الاستومر ترموپلاستیک) در اطراف درز و قاب قرار داده می شود که بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند.

مقاومت در برابر آب و هوا

سیستم های پروفیل پنجره های upvc شامل تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم (۷٪)، پلی وینیل کلرید و مواد دیگر به منظور مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی، اشعه ماوراء بنفش و تغییرات آب و هوایی سریع است. این مواد در برابر دمای سطح بالا تا ۸۲ درجه سانتیگراد بدون هیچ گونه نقصی مقاومت می کنند. این موضوع به این معنی است که شرایط آفتابی دراز مدت باعث ایجاد تغییر در ساختار پروفیل و یا کاهش کیفیت آن نمی شود.

یکی از ویژگی های مهم این است که ساختار قاب می تواند کمی گسترش یافته یا جمع شود.

فواید پنجره upvc

[su_button url=”http://upvcco.com/?page_id=10716&preview=true” target=”blank” style=”glass” background=”#0d0074″ color=”#ff9017″ size=”15″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: tag” icon_color=”#ff9017″]برای اطلاع از قیمت ها کلیک کنید [/su_button]

ضد سرقت

درب ها و پنجره های  یو پی وی سی دارای مکانیزم قفل چند نقطه ای هستند که در داخل سیستم های پروفیل تعبیه شده اند. دستگیره های قفل شده برای در و پنجره دوجداره upvc در دسترس هستند. سیستم های پروفیلی upvc مجتمع کسری هر نوع شیشه ای را، از جمله شیشه های ضد سرقت و همچنین شیشه های ضد گلوله.شامل می شود.

سیستم های پنجره و درب ما همراه با فریم های تقویت شده با فولاد، یکی از امن ترین ها در جهان است.

عایق حرارتی و صرفه جویی در انرژی

طبق آمارگیری های اخیر، ۳۷ درصد از انرژی خانوار به طور کلی از طریق پنجره ها به هدر می رود. انتخاب مناسب پنجره ها و شیشه ها این هدررفت انرژی را به شدت کاهش می دهد.

سیستم های پنجره های یو پی وی سی با ضخامت شیشه ی ۲۰ میلی متر دارای ارزش U به میزان ۱٫۸W / m2K است که می توان با قاب پنجره آلومینیومی که برابر با ۷٫۵۰W / m2K است، مقایسه کرد.

فواید پنجره upvc

عایق صدا

سیستم های پروفیل پنجره upvc دارای چندین محفظه درون ساختار خود هستند در حالی که سیستم سخت افزاری آن به سیستم قفل چند نقطه ای مجهز شده است که به منظور حصول اطمینان از بسته و چفت شدن مناسب آن است. همچنین بین دوشیشه با گاز آرگون پر می شود.

این موضوع به طور موثر مزاحمت های صوتی از خارج را تا میزان یک هشتم کاهش می دهد (نسبت کاهش صدا بین ۳۳-۴۳ دسی بل) است.

مقاومت در برابر خوردگی

در شهرهای با سطوح آلودگی بالا، سیستم پنجره های upvc می تواند هر گونه خوردگی ناشی از شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کند. حتی در اقامتگاه های ساحلی، آب و هوای مرطوب ، قابلیت مقاومت در برابر خوردگی را دارد.

فواید پنجره upvc

مقاومت در برابر آتش سوزی

سیستم های پروفیل پنجره upvc تحت استاندارد DIN 16 830 تولید می شوند و ایمنی منزل شما را تضمین می کنند.

سیستم های پروفیل پنجره upvc قابلیت خاموش کردن آتش را دارند. پلیمر، ماده ای است که در ساختار پروفیل پنجره یو پی وی سی از آن استفاده شده است. به دلیل غلظت کلر بالا و استفاده از ترکیبات مناسب غیر قابل اشتعال است.

زیبایی ظاهری

سیستم های پروفیل پنجره های upvc با سطوح صاف و گوشه های جوش شده به طور مناسب ساخته می شوند. رنگ این پروفیل ها پس از چند سال استفاده زرد یا محو نمی شود، همچنین رنگ بندی بسیار گسترده ای دارند.

تمیز کردن مداوم بدون تغییر رنگ آنها در طول عمر مفید آنها امکان پذیر است، بنابراین هزینه نگهداری آنها نسبت به چوب و آلومینیوم کم است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.